Απόσπασμα από το βιβλίου του Dr Joseph Murphy «Η Δύναμη του Υποσυνείδητου», Εκδόσεις Διόπτρα
Πώς λειτουργούσε το υποσυνείδητο ενός συγγραφέα στη διάρκεια του ύπνου του
Ο Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον σε ένα από τα βιβλία του, το Across the Plains, αφιερώνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στα όνειρα. Έβλεπε ζωηρά όνειρα και είχε τη συνήθεια να δίνει συγκεκριμένες οδηγίες στο υποσυνείδητο του κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί. Ζητούσε από το υποσυνείδητο του να πλάσει ιστορίες όσο αυτός θα κοιμόταν. Αν, για παράδειγμα, τα οικονομικά του δεν πήγαιναν καλά, η εντολή προς το υποσυνείδητο του ήταν περίπου η εξής: «Δώσε μου ένα καλό μυθιστόρημα αγωνίας που θα είναι εμπορικό και επικερδές». Το υποσυνείδητο του ανταποκρινόταν με προθυμία.
Ο Στίβενσον λέει: «Αυτές οι καλές νεράιδες (δηλαδή, οι γνώσεις και δυνάμεις του υποσυνείδητου του) μου λένε τις ιστορίες κομμάτι προς κομμάτι και κρατούν σε άγνοια εμένα, τον υποτιθέμενο δημιουργό των ιστοριών, σχετικά με την εξέλιξη και το αποτέλεσμα». Και προσθέτει: «Το μέρος της δουλειάς μου που γίνεται όταν είμαι ξύπνιος και κυκλοφορώ (δηλαδή, στην κατάσταση συνειδητής αντίληψης των πραγμάτων) δεν είναι κατ’ ανάγκη δικό μου, αφού όλα δείχνουν πως οι νεράιδες βάζουν και σε αυτό το χεράκι τους».
Κοιμήσου ήρεμα και ξύπνα με χαρά
Όσοι υποφέρετε από αϋπνίες, θα βρείτε την παρακάτω προσευχή πολύ αποτελεσματική. Φροντίστε να την επαναλαμβάνετε αργά και ήρεμα πριν κοιμηθείτε: «Τα δάχτυλα των ποδιών μου έχουν χαλαρώσει, οι αστράγαλοι μου έχουν χαλαρώσει, οι κοιλιακοί μου μύες έχουν χαλαρώσει, η καρδιά και οι πνεύμονες μου έχουν χαλαρώσει, τα χέρια και τα μπράτσα μου έχουν χαλαρώσει, ο λαιμός μου έχει χαλαρώσει, ο εγκέφαλος μου έχει χαλαρώσει, το πρόσωπο μου έχει χαλαρώσει, τα μάτια μου έχουν χαλαρώσει, ολόκληρο το σώμα και ο νους μου έχουν χαλαρώσει. Συγχωρώ όλους τους ανθρώπους απόλυτα και ειλικρινά και τους εύχομαι ηρεμία, υγεία, αρμονική ζωή και κάθε καλό. Είμαι ήρεμος, γαλήνιος και χαλαρωμένος.
Ξεκουράζομαι σε συνθήκες ασφάλειας και ειρήνης. Πλήρης ηρεμία επικρατεί γύρω μου και απόλυτη γαλήνη βασιλεύει σε όλο μου το Είναι καθώς συναισθάνομαι τη Θεία Παρουσία μέσα μου. Ξέρω πως η συναίσθηση της αγάπης και της ζωής με θεραπεύει. Περιβάλλομαι από το μανδύα της αγάπης και κοιμάμαι γεμάτος καλή θέληση για όλους. Σε όλη τη διάρκεια της νύχτας παραμένω γαλήνιος και το πρωί θα είμαι γεμάτος ζωή και αγάπη. Ένας κύκλος αγάπης είναι χαραγμένος γύρω μου. Δεν φοβάμαι κανένα κακό, γιατί Εσύ είσαι μαζί μου. Κοιμάμαι μέσα στη γαλήνη και ξυπνώ μέσα στη χαρά. Μέσα σε Αυτόν ζω και κινούμαι και σε Αυτόν αποθέτω την ύπαρξη μου».
Ανακεφαλαίωση των συμβουλών που θα σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε τα θαύματα του ύπνου
1. Αν ανησυχείτε ότι δεν θα ξυπνήσετε στην ώρα σας, υποβάλετε στο υποσυνείδητο σας πριν κοιμηθείτε την ακριβή ώρα που θέλετε να ξυπνήσετε. Να είστε βέβαιοι ότι το υποσυνείδητο σας θα σας ξυπνήσει την κατάλληλη ώρα. Δεν χρειάζεστε ρολόι. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο για κάθε πρόβλημα σας. Δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερα δύσκολο για το υποσυνείδητο σας.
2. Το υποσυνείδητο σας ποτέ δεν κοιμάται. Είναι πάντα σε λειτουργία. Κυβερνά όλες τις ζωτικές λειτουργίες σας. Συγ-χωρέστε τον εαυτό σας και όλους τους άλλους πριν πάτε για ύπνο και η ανάρρωση θα γίνει με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό.
3. Στη διάρκεια του ύπνου σας παρέχεται καθοδήγηση, μερικές φορές με τη μορφή ονείρου. Απελευθερώνεται επίσης η θεραπευτική ενέργεια και, έτσι, το πρωί νιώθετε φρέσκοι και ανανεωμένοι.
4. Όταν νιώθετε ταραγμένοι από τις συγκρούσεις και τον αγώνα της μέρας, ακινητοποιήστε το νου σας και σκεφτείτε τη σοφία και τη διάνοια που εδρεύει στο υποσυνείδητο σας, το οποίο είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε ό,τι του ζητήσετε. Αυτό θα σας δώσει γαλήνη, δύναμη και αυτοπεποίθηση.
5. Ο ύπνος είναι ουσιώδης για την ηρεμία του νου και τη σωματική υγεία. Η έλλειψη του μπορεί να σας κάνει ευερέθιστους και να σας προκαλέσει κατάθλιψη ή διανοητικές και ψυχικές διαταραχές. Χρειάζεστε γύρω στις οκτώ ώρες ύπνου.
6. Ερευνητές επιστήμονες μας λένε ότι η αϋπνία οδηγεί σε ψυχική κατάρρευση.
7. Επαναφορτιζόμαστε πνευματικά στη διάρκεια του ύπνου. Ο επαρκής ύπνος είναι ουσιώδης για τη χαρά και τη ζωτικότητα.
8. Ένας κουρασμένος εγκέφαλος έχει τόση δίψα για ύπνο, ώστε θα θυσίαζε οτιδήποτε για χάρη του. Αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν πολλοί οι οποίοι έχουν κοιμηθεί στο τιμόνι του αυτοκινήτου τους.
9. Πολλοί άνθρωποι που δεν κοιμούνται καλά, παρουσιάζουν αδυναμία μνήμης και έλλειψη συντονισμού. Αισθάνονται αποχαύνωση και σύγχυση και φαίνονται αποπροσανατολισμένοι.
10. Ο ύπνος παρέχει καθοδήγηση. Πριν σας πάρει ο ύπνος, διατυπώστε τη βεβαιότητα ότι η άπειρη διάνοια του υποσυνείδητου σας σας κατευθύνει και σας καθοδηγεί. Στη συνέχεια, έχετε το νου σας για την κατευθυντήρια γραμμή που θα σας δοθεί, πιθανόν όταν ξυπνήσετε.
11. Εμπιστευτείτε το υποσυνείδητο σας απόλυτα. Έχετε υπόψη σας ότι τείνει πάντα προς την κατεύθυνση της ζωής. Μερικές φορές το υποσυνείδητο σας σας απαντά με ένα πολύ ζωηρό όνειρο ή με κάτι σαν οπτασία μέσα στο σκοτάδι. Μπορεί να προειδοποιηθείτε για κάτι στον ύπνο σας, όπως έχει συμβεί στο συγγραφέα αυτού του βιβλίου.
12. Το μέλλον σας υπάρχει στο νου σας τώρα και στηρίζεται στο συνηθισμένο τρόπο σκέψης σας και στις πεποιθήσεις σας. Εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι η άπειρη διάνοια σας καθοδηγεί και σας κατευθύνει και ότι κάθε χαρά σας ανήκει, το μέλλον σας θα είναι έξοχο. Πιστέψτε το και δεχτείτε το. Προσδοκάτε το καλύτερο και θα έρχεται πάντα το καλύτερο.
13. Αν γράφετε μυθιστόρημα, θεατρικό έργο ή άλλου είδους βιβλίο ή αν προσπαθείτε να κάνετε μια εφεύρεση, μιλήστε στο υποσυνείδητο σας το βράδυ και εκφράστε σαφώς τη θέση ότι η σοφία, η ευφυΐα και η δύναμη του σας κατευθύνουν, σας καθοδηγούν και σας αποκαλύπτουν το ιδεώδες θεατρικό έργο ή μυθιστόρημα ή την καλύτερη λύση σε οτιδήποτε άλλο επιδίδεστε. Εφόσον προσεύχεστε με αυτό τον τρόπο, θα συμβούν θαύματα.