Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Δήμος Αλίμου 


Πρόγραμμα "Τρόπος Ζωής" 

 

Ασκήσεις Ηρεμίας & Ψυχικής Ενδυνάμωσης.


Φωτογραφία της Elena Athan.


Ασκήσεις Ηρεμίας και Ενδυνάμωσης

Ο Δήμος Αλίμου καινοτομεί βάζοντας σε εφαρμογή ένα πιλοτικό, αγχολυτικό και πολλαπλά ευεργετικό πρόγραμμα για τους συμπολίτες μας.
Καθώς όλοι δίνουμε προτεραιότητα στις υποχρεώσεις μιας εξαντλητικής καθημερινότητας αφήνουμε πίσω το πολυτιμότερο που έχουμε...τον εαυτό μας.

Σε αυτό το πρόγραμμα θα μάθουμε να επιλέγουμε ξανά μια αρμονική σχέση με τον εαυτό μας, αλλά και με τους γύρω μας.

Ο στόχος του προγράμματος“Τρόπος Ζωής” είναι ολιστικός και απόλυτα βιωματικός. Αφοράτο σώμα, το συναίσθημα και την ψυχή ενώ λειτουργεί σαν ασπίδα προστασίας του ανθρώπινου οργανισμού με αποτέλεσμα τα παρακάτω οφέλη.

Μαθαίνω να : 

• ΑΝΑΠΝΕΩ ΣΩΣΤΑ
• ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ 
• ΙΣΟΡΡΟΠΩ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 
• ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
• ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
• ΕΝΙΣΧΥΩ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΟΥ 
• ΡΥΘΜΙΖΩ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΜΟΥ
• ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΜΟΥ
• ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ 
• ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ
• ΑΛΛΑΖΩ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ
• ΕΝΙΣΧΥΩ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ 
• ΑΥΞΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
• ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ 
• ΕΝΙΣΧΥΩ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΟΥ
• ΔΙΑΤΗΡΩ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ
• ΘΕΤΩ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΤΥΧΑΊΝΩ 
• ΣΧΕΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΑΡΜΟΝΙΑ 

Ξεκινά ο πρώτος καλοκαιρινός μηνιαίος κύκλος του προγράμματος στις26-06-17 έως 26-07-17.

Τμήματα: 
Πρωινό: Κάθε Δευτέρα 9:00-11:00π.μ. 
Έναρξη: 26/06/2017
Λήξη: 24/07/2017

Απογευματινό: Κάθε Τετάρτη 20:00-22:00μ.μ

Έναρξη: 28/06/17Λήξη: 26/07/2017

Τόπος διεξαγωγής:
Λ. Ιωνίας 24, Άλιμος, στην αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου Θ.Ο.Π.Α.Α.
Στάση Μετρό Ηλιούπολη

Κόστος συμμετοχής:
20,00 ευρώ/μήνα ή 5,00ευρώ/συνεδρία.
Αν κάποιος επιθυμεί να παρακολουθήσει και τα δύο τμήματα δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα: 
2109942500-550-551, 6977914300
email:eloptron99@yahoo.gr

Υπεύθυνη προγράμματος: 
Έλενα Αθανασογιαννοπούλου
(Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας-
Συντοντίστρια Συστημικών Αναπαραστάσεων)

ΑΛΙΜΟΣ - ΖΗΝ ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ!

ΧΑΡΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου