Translate

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

nero1

12 λόγοι για να πίνετε ακόμα περισσότερο νερό


Ολοι γνωρίζουμε πως το νερό κάνει καλό στην υγεία μας, γνωρίζουμε όμως όλα τα οφέλη του ή έχουμε απλά μια γενική και ασαφή ιδέα για ποιο λόγο πρέπει να καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε;

Το νερό είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα, αν και στη σύγχρονη εποχή τείνει να μείνει πίσω από τα αναψυκτικά σε συχνότητα κατανάλωσης. Γεγονός που σαφώς συνιστά ένα τρομακτικό στατιστικό αν σκεφτεί κανείς πως τα σακχαρούχα αναψυκτικά αποτελούν τεράστιο κίνδυνο για την υγεία, ανεβάζοντας τον κίνδυνο για παχυσαρκία, εγκεφαλικά επεισόδια και άλλα καρδιακά προβλήματα.
Ωστόσο, αυτοί οι κίνδυνοι μπορούν να αποφευχθούν εάν οι άνθρωποι επιλέγουν να πίνουν περισσότερο νερό, το οποίο δεν έχει αρνητικές παρενέργειες. Αντίθετα, τα οφέλη της υγείας από το νερό είναι πραγματικά ατελείωτα. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να δείτε ποια είναι αυτά:
1. Ισοζύγιο των υγρών. Περίπου το 60% του σώματος αποτελείται από νερό. Πίνοντας αρκετό νερό διατηρoύμε την ισορροπία των υγρών του σώματος, γεγονός που βοηθά στην μεταφορά θρεπτικών συστατικών στο σώμα, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του οργανισμού και την πέψη των τροφίμων.
2. Έλεγχος θερμίδων. Ξεχάστε τα διάφορα διατροφικά… κόλπα. Το πόσιμο νερό μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Πολυάριθμες μελέτες έχουν βρει μια σύνδεση μεταξύ της κατανάλωσης νερού και της απώλειας κιλών. Το μυστικό; Το νερό βοηθά τους ανθρώπους να αισθάνονται πλήρεις και ως εκ τούτου καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.
3. Καύσιμο των μυών. Η εφίδρωση στο γυμναστήριο κάνει τους μύες να χάνουν νερό. Και όταν οι μύες δεν έχουν αρκετό νερό, ο άνθρωπος αισθάνεται κούραση. Έτσι για επιπλέον ενέργεια, δοκιμάστε το πόσιμο νερό για τα βγάλετε πέρα με το τελευταίο σετ των squats.
4. Καθαρότερο δέρμα. Ορισμένες τοξίνες στο σώμα μπορεί να φράξουν τους πόρους του δέρματος, προκαλώντας ακμή. Το νερό βοηθά να ξεπλυθούν αυτές οι τοξίνες και να μειωθεί ο κίνδυνος ανάπτυξης ακμής.
5. Νεφρική λειτουργία. Τα νεφρά επεξεργάζονται 200 λίτρα αίματος ημερησίως αποβάλλοντας τα απόβλητα και μεταφέροντας τα ούρα στην ουροδόχο κύστη. Ωστόσο, τα νεφρά χρειάζονται αρκετά υγρά για να καθαρίσουν ό,τι δεν χρειάζεται το σώμα μας. Αξίζει τον κόπο να πιούμε νερό γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο.
6. Ενίσχυση της παραγωγικότητας. Για να επικεντρωθεί κάποιος πραγματικά σε μια εργασία, θα πρέπει να πιει νερό. Το νερό βοηθά τους ανθρώπους να παραμείνουν συγκεντρωμένοι, να είναι σε εγρήγορση και να νοιώθουν ανανεωμένοι.
7. Μείωση της κόπωσης. Το νερό βοηθά τα κουρασμένα μάτια. Ένα από τα πιο συχνά συμπτώματα της αφυδάτωσης είναι η κούραση. Άλλος ένας λόγος να πιει κανείς νερό.
8. Ανακούφιση από το hangover. Αν μετά από μια νύχτα κραιπάλης έχετε πονοκέφαλο, ένα ποτήρι νερό βοηθά στην ενυδάτωση του σώματος και στην ανακούφιση από το σφυροκόπημα του κεφαλιού.
9. Πρόληψη του πόνου. Λίγο νερό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στον πόνο στις αρθρώσεις και στις μυϊκές κράμπες, αφού αυτοί οι πόνοι είναι εντονότεροι όταν το σώμα είναι αφυδατωμένο.
10. Εύρυθμη λειτουργία της πέψης. Κανείς δεν θέλει να έχει προβλήματα πέψης. Ευτυχώς, αν πίνει κανείς άφθονο νερό μπορεί να προσθέσει υγρά στο παχύ έντερο, γεγονός που κάνει πιο ομαλές τις κινήσεις του, με αποτέλεσμα να γίνεται σωστή λειτουργία της πέψης.
11. Καταπολέμηση ασθενειών. Το νερό μπορεί να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση και την αφυδάτωση, βοηθώντας το σώμα να λειτουργεί σωστά κάτω και από δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Δεν έχει αποδειχθεί βεβαίως πως τα υγρά μπορούν να νικήσουν το κρυολόγημα, γι’ αυτό αν κρυολογήσετε θα πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό σας.
12. Εγκεφαλική ώθηση. Μια μελέτη στο Λονδίνο βρήκε σύνδεση μεταξύ των μαθητών που έπαιρναν μαζί τους νερό στις αίθουσες εξετάσεων και σε καλύτερους βαθμούς, γεγονός που υποδηλώνει πως το νερό προωθεί την καθαρότερη σκέψη.
Σχέδιο δράσης
Η ποσότητα του νερού που οι άνθρωποι χρειάζονται ανά ημέρα είναι προς συζήτηση, αλλά μελέτες δείχνουν πως οι ενήλικες χρειάζονται 9 έως 16 φλιτζάνια ή 6 έως 8 ποτήρια νερό. Ωστόσο, ο αριθμός αυτός κυμαίνεται ανάλογα με το επίπεδο δραστηριότητας, την ηλικία, αλλά και τις υπόλοιπες τροφές που καταναλώνουν οι άνθρωποι, καθώς νερό υπάρχει και στον καφέ, το τσάι αλλά και σε πολλά φρούτα και λαχανικά.
Για να κρατήσετε τον εαυτό σας ενυδατωμένο θα πρέπει να κάνετε τα εξής: Πιείτε ένα ποτήρι νερό αμέσως μόλις ξυπνήσετε και 30 λεπτά πριν από κάθε μεγάλο γεύμα. Αυτό θα βοηθήσει πολύ και στον έλεγχο της όρεξής σας. Αποκτήστε τη συνήθεια να κρατάτε ένα μπουκάλι νερό στο χέρι σας ανά πάσα στιγμή. Και αν το νερό σκέτο σας κουράζει, δοκιμάστε να το πιείτε βάζοντας μέσα σ’ αυτό κάποιες σταγόνες από εσπεριδοειδή. Πριν καν το συνειδητοποιήεσετε θα έχετε ήδη στη διάθεσή σας και στη διάθεση του σώματός σας όλα τα εκπληκτικά οφέλη του.
http://www.medinova.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου